Dažnai užduodami klausimai

Kiek kainuoja teikiamos paslaugos ir atliekami tyrimai?

Pagrindinių paslaugų kainynas pateikiamas ČIA. Tyrimų kainas galite sužinoti atvykę į kliniką arba paskambinę mums telefonu  +370 684 40839 arba +370 601 22649.

Kaip sužinoti tyrimų atsakymus, jeigu su gydytoju nesutarta dėl kito vizito?  

Tyrimų rezultatai atsiunčiami Jūsų raštiškai nurodytu elektroniniu paštu. Informuojame, kad pagal Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimus, tyrimų rezultatai bus siunčiami apsaugotame/„užrakintame“ dokumente. 

Kokius tyrimus atliekate? 

Tavo klinikos atliekamų tyrimų sąrašą galite rasti ČIA. Daugiau informacijos galite gauti paskambinę į kliniką telefonu  +370 684 40839 arba +370 601 22649.

Ar turite sutartį su Valstybine ligonių kasa?

Ne, Tavo klinika neturi sutarties su Valstybine ligonių kasa. Klinikos suteiktų paslaugų valstybė nefinansuoja – už jas moka pats pacientas arba jo sveikatos draudimo įmonė.

Ar klinikos gydytojai rašo siuntimus?

Esant reikalui Tavo klinika gydytojai gali išrašyti pacientui siuntimą pas kitus specialistus nemokamai konsultacijai tuo atveju, kai gydytojas, pas kurį siunčiama, teikia nemokamas konsultacijas. Tavo klinika yra pasirašiusi sutartį su UAB „Affidea Lietuva“, todėl mūsų pacientai gauna skubų siuntimą atlikti magnetinį rezonansą, kompiuterinės tomografijos ar rentgeno tyrimą – jie priimami per 24 valandas. Už šiuos tyrimus pacientai turi susimokėti patys.  

Ar klinikos gydytojai išrašo elektroninius vaistų receptus? 

Ne, šiuo metu Tavo klinika gydytojai išrašo tik popierinius vaistų receptus.  

Kokiais būdais klinikoje galima atsiskaityti už paslaugas? 

Už suteiktas medicinines paslaugas klinikoje galima atsiskaityti grynaisiais pinigais, mokėjimo kortelėmis, bankiniu pavedimu ir pateikus sveikatos draudimo dokumentą.

Su kokiomis sveikatos draudimo bendrovėmis bendradarbiaujate? 

Tavo klinika yra sudariusi bendradarbiavimo sutartis su Lietuvos ir užsienio draudimo kompanijomis. Visą jų sąrašą galite rasti ČIA.

Kokius dokumentus reikia turėti pirmą kartą atvykstant į Tavo kliniką?

Naujam pacientui, pirmą kartą atvykusiam į Tavo kliniką, tereikia turėti asmens dokumentą.

Ar Tavo klinika gydytojai vyksta pas pacientą į namus? 

Taip, Tavo klinika šeimos gydytojai gali atvykti pas pacientą į namus. Tokiu atveju yra taikomi specialūs gydytojo paslaugų įkainiai, kurie yra nurodyti ČIA.

Ar galite pakonsultuoti dėl ligonio būklės telefonu? 

Ne, gydytojui būtina apžiūrėti pacientą, todėl jis turi arba atvykti į kliniką, arba gydytojas turėtų būti kviečiamas į namus. Situacijos nupasakojimas specialistui suteikia per mažai informacijos, kad jis galėtų nustatyti tikslią diagnozę bei paskirti reikiamus tyrimus ar gydymą. 

Ryte atsikėliau ir prastai jaučiuosi – nepajėgiu eiti į darbą. Ar yra galimybė pas Tavo klinika šeimos gydytoją patekti šiandien? 

Taip, priimsime Jus kuo skubiau. Registruokitės pas gydytoją internetu arba paskambinę į kliniką telefonais +370 684 40839+370 601 22649.

Ar pas gydytojus specialistus (pavyzdžiui, ginekologą, neurologą ar urologą) galima atvykti bet kurią dieną?

Gydytojai specialistai dirba tik tam tikromis dienomis kintančiu grafiku. Tikslią informaciją dėl pageidautinos dienos ir laiko gausite registruodamiesi internetu arba paskambinę į Tavo kliniką telefonais +370 684 40839+370 601 22649.

Ar ateinant į Tavo kliniką reikia turėti išrašus iš kitų gydymo įstaigų?

Jeigu pacientas kreipiasi pirmą kartą ir dėl ūmios ligos, tuomet nėra būtini jokie išrašai. Tais atvejais, kai pacientas serga sunkiomis lėtinėmis ligomis (pvz.: lėtinė obstrukcinė plaučių liga, cukriniu diabetu) arba jam neseniai buvo atliktos sudėtingos operacijos (pvz.: širdies), tuomet būtina turėti jau atliktų tyrimų rezultatus ir kitus medicininius išrašus. Jeigu pacientas kreipiasi dėl anksčiau diagnozuoto ir gydyto lėtinio susirgimo, medicininiai išrašai apie ankščiau atliktus tyrimus ir būklės kitimą yra svarbūs, bet nebūtini. Jei pacientas kreipiasi norėdamas gauti antrą specialisto nuomonę apie sveikatos būklę, yra svarbu turėti pirmą nuomonę tiksliai nurodantį dokumentą, diagnozę, etc. 

Ar išduodate vaiko sveikatos pažymėjimą, kurį reikia pristatyti ikimokyklinio ar mokyklinio ugdymo įstaigai?

Taip, šeimos gydytojai rūpestingai atlieka mažųjų ir jaunųjų pacientų profilaktinį sveikatos patikrinimą ir išduoda ugdymo įstaigų prašomą pažymą.

Ar Tavo klinikoje galima atlikti sveikatos patikrą, reikalingą vairuotojo pažymėjimo gavimui ir galiojimui? 

Taip, galima. Ateinant atlikti tokią patikrą pacientas su savimi turėtų turėti pažymą iš Priklausomybės ligų centro, pažymą iš poliklinikos (kurioje yra registruotas) psichikos sveikatos centro ir akių gydytojo apžiūros išrašą. 

Ar prie klinikos yra kur pastatyti automobilį? 

Yra klinikos pacientams rezervuota vieta. Pastatęs automobilį klinikai skirtoje vietoje, praneškite administratorei – ji duos stovėjimo leidimą, kurį automobilyje reiks padėti iš lauko gerai matomoje vietoje. Po apsilankymo klinikoje stovėjimo leidimą reikia grąžinti klinikos administratorei. Kitu atveju rekomenduojame automobilius statyti geltonojoje Polocko g. zonoje. Klinikos vietą ir galimybes statyti automobilį taip pat galite apžiūrėti ČIA.